SISTA KVÄLLEN

Eftersom jag och Emelie inte kommer träffa varandra på typ 2 veckor eller nått sånt så bestämde vi oss för lite filmkväll. Hon kom just från gymmet så hon slängde i sig lite mat medan vi såg film och jag kan lugnt säga att jag gärna bytt min choklad mot hennes Halloumi ost. Dregglar bara jag tänker på det! Hur som helst kom vi inte på någon film som vi ville se utan såg istället äntligen de nyaste avsnitten av den nya säsongen av The Vampire Diaries. Dom kom ju ut 11okt men 'hatar' att följa serier, jag vill bara se alla avsnitten på en gång och sedan gråta för att jag sett alla, det är så jobbigt att måsta vänta på att man ska få se dom. Men ja nu har det tagit en helt ny vändning så förhoppningsvis kommer den här säsongen också bli spännande.
 
 
 
Jag och tjejerna i korridoren pratade med varandra om schweppes häromdagen så var tvungen att prova en ny sort.
 
 
 

 
Kan som inte välja mellan bröderna, men tror nog jag lutar mer åt Damon hållet just nu ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Supermysig kväll igår måste jag ju säga! =D Och ja, Damon är ju heeet ;)

2012-10-24 @ 18:15:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback