TIME FOR TEA

 
Idag har det varit riktigt höstväder här i Uppsala. Medan det regnade i förmiddags så satt jag inne och pluggade och drack te. Är så härligt att jag hittat en sorts te jag gillar (grönt), kan jag tacka moster Jennie för. Hann översätta lite inför våran redovisning på måndag, kolla up lite översättningar på internet, och så klart blev det lite tv, Simpsons och Family guy. På tal om Family guy vill jag verkligen se TED, den verkar vara sjukt kul.
På eftermiddagen så träffade jag upp min klasskompis Annika (vi ska redovisa tsm) och det är härligt att kunna diskutera översättningar eftersom dom i princip aldrig 'make sence' :P Blev även lite trevliga helgplaner planerade.
 
 
 
 
Kanelbullens dag :)
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen blev jag lite sällskapsjuk och Emelie fick komma förbi och göra mig sällskap, och i gentjänst fick hon lite mat ^^ Blev rätt sent då hon slutade halv 9, men jag hade så trevligt med Annika så jag kom mig inte iväg för att fixa maten förrän då. Sen blev det även lite muffins och ännu mera te till efterätt, blir även att umgås med henne imorgon då vi ska ut på lite 'tema' fest, men ska inte förstöra överraskningen utan ni får bildbevis imorgon (om jag kommer hem i någolunda tid ^^).
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Blev en mycket mysig kväll igår, den gick fort men det var mysigt att ses och umgås ett tag ändå =)

2012-10-05 @ 12:50:27
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Och vadå komma hem i någorlunda tid? Det blir party party ikväll baby ;D Sittningen brukar pågå ändå till elva/tolv-tiden, och sen är det party uppe på kammaren ;)

2012-10-05 @ 12:51:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback