UTEKVÄLL I STOCKHOLM

Eftersom Fredde är i Stockholm i veckan så planerade vi in en liten middag med honom ikväll. Så träffade upp honom och syrran vid halv 8 och så gick vi till Bamboo City (yep my choice, är rätt enformig av mig). Maten var självklart lika god som vanligt och fick tummen upp av dom andra två också. Bästa var väl att vi har så snäll morbror så vi blev bjudna på mat. Men syrran var på toa medan han betalade så vi lyckades 'lura' henne att vi inte betalade. Tror inte hon riktigt gick på det, men självklart blev hon lite orolig när vi väl gick ut :P Sen slog mitt kaffesug in så vi gick till Expresso House, and now it was my treat, och beställde lite kaffe och satt och pratade i en timme innan jag var tvungen att springa till tåget.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hårklänning...
 
 
 
 
 
Blev en latte, så god var den :)
 
 
 
 
Syrran fixade också grejerna jag hittade på NewYorker, så fick dom av henne idag när vi möttes.idag. Har fastnat lite för just den Amerikanska och Engelska flaggan, dom passar verkligen på kläder. Det absolut bästa var ju att jag fick 50% på kläderna vilket gjorde dom billiga :) That we like ^^
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Låter som en trevlig kväll =)

2012-10-25 @ 17:29:20
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback