VAKSALA TORG

Det är så skönt att slippa behöva stiga upp vid sju för att gå till skolan nu förtiden. Eftersom våra lärare bor i Stockholm så börjar vi alltid vid 10 på morgonen. Och finally har vi övergått från klassisk kinesiska till moder, vilket gör så att jag känner att jag faktiskt lär mig någonting. Kurskraven säger att vi ska kunna ytterligare 300 ord efter den här kursen. Jag har suttit och översatt en text nu i veckan och om vi säger så så kommer jag upp i över 300 nya ord innan jag ens bytt sida, men jag är faktiskt ordentligt pepp. 
 Några glada ord från Emelie efter lektionen var att det äntligen var marknad på Vaksala. Älskar vrkligen den marknaden, höhö kan det bero på munkarna måntro ^^ Blev i alla fall en ordentlig trevlig eftermiddag med EMelie och Matilda, vi hittade lite olika saker som vi inte kunde låta bli att sätta på skallen :P
 
 
 
 
 
 
 
 
Så vilken färg passade bäst?
 
 
 
Asdålig bild :/ Men dom var goda i alla fall!
 
 
 
Kunde inte undgå att se vad dom hade på fötterna :P
 
 
 
... Fucking great
 
 
 
 
Otroligt fina smycken alltså.
 
 
Ja och så var det tillbaka till provandet då!
 
 
 
 
Angry Birds
 
 
 
 
 
 
Ja och det jag fick med mig hem var en teburk till mitt te, undrar dock på vilket språk man stavar te med två E?
 
 
Även om jag inte äter godis så köpte jag mig marmelad 'godis' men det är bara för att det är ett måste när det är marknad, och ja egentligen är det ju mer marmelad än godis ^^
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Testa peruker är ju alltid roligt ;D
Men seriöst, what the fuck is up with my hair på bilderna med smyckena?? Jösses! xD
Snajsig bild med marmeladen btw ;)

2012-10-22 @ 00:19:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback