WELL FUCK YOU

 
Efter stan gick jag en snabbis och handlade. Hade bokat tvättid och kom på att jag var utan sköljmedel. Fick även med mig lite kvällsunderhållning när jag ändå var där. Väl hemma städade jag ihop lite grann på rummet och gick ner för att tvätta, men visst fan var det någon jävel som tagit min tvättid, gud så arg jag var då! Dock orkade jag ju inte sitta där nere och vänta på idioten (skrev inte ens någon lapp, studenter tar ändå bara vad dom  vill ha och skiter i resten). Blev istället blogguppdatering till 100, dricka lugnade grönt te och tidningar.
 
 
Det här har vi hemma i Skellefteå och det luktar bara så gott. Hade alltid äpple förut men klarar inte av att vara utan den här, säger bara nytvättade lakan.
 
 
Blev trogen läsare efter att jag läste Cosmo i Kina, dock gillar jag den engelska bättre ^^
 
 
Brukar inte köpa dessa tidningar, speciellt när framsidan skriker ut tjock, tjock, celluliter :P Lite annars än cosmo det.
 
 
 
Fick en liten present också, inte riktigt min doft, men whatever :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fy va taskigt att sno din tvättid! Inte okej xO

2012-10-22 @ 00:26:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback