AUTUMN SHOPPING

Jag och Emelie kände att det var dags att spendera lite av sommarlönen. Förutom att det är höst och regn i princip varje dag så höll jag på att frysa fingrarna av mig i förrgår, så var i stort behov av ett par nya vantar. För att orka med en heldags shopping så blev det en lunch på den nya restaurangen Taco Bar. Okej den finns ju i Stockholm och andra städer men det är nytt här i Uppsala :) Har verkligen längtat efter en tacorestaurang. Fick även se dom fina inköpen som Emelie gjorde när hon var i London förra helgen, blev ju inte bara lite sugen på att dra dit jag med. Så funderar om det blir att spara ihop till antingen London, Paris eller Rom :)
 
 
 
 
Hattar är inne i höst, dock är det kanske inte riktigt vår stil, or what so you say? ;P
 
 
 
 
Var i så stort behov av en ny mascara. Jag provade använda min gamla på ena ögot och den här på det andra, det var så stor skillnad. 
 
 
Förutom det väl behövda vantarna så köpte jag en matchande (riktigt mjuk) halsduk på Åhlens.
 
 
 
Färgen ser lite persikofärgad ut men den är egentligen riktigt rosa. Såg en tjej med en liknade scarf och ville verkligen ha nått i den stilen, tur att jag hittade en på glitter då, + att man fick 20% där i veckan :)
 
 
Ja jag var väl egentligen bara ute efter ett par vantar men som vanligt när man är och shoppar så blev det ju lite mer grejer. Men alla var rätt välbehövda, förutom min facemask men den ska avnjutas med en tidning och te på söndag då jag kommer hem från Skellefteå. Dock ska jag verkligen börja spara pengar, helt seriöst vill verkligen åka utomlands, måste bara hitta någon som är lika sugen ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, brukar kunna bli så när man shoppar; mer än man tänkt sig ;) Men det var en riktigt trevlig shoppingstund må jag ju säga! =D
Jag kan åka utomlands med dig baby, jag vill alltid ut och resa, haha! ^^

2012-09-27 @ 00:01:49
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Btw, snygg ny header du fått till ;D

2012-09-27 @ 00:02:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback