MODIG

 
Precis som lovat tog jag med mig lillasyster på Bio idag. Hade redan veckan innan planerat att gå på bio men då missade vi att barnfilmer bara visas kl 13 och 15. Så det blev upp 'tidigt' slänga i sig rester av smörgåstårtan och sedan dra iväg för att hinna med att hämta ut biljetter till bion. Väl där visade det sig att det var dagisgänget som skulle se på Modig, alla barn var under 5 och otroligt nog kände ALLA mammor varandra och hade ju så mycket att prata om. Så vill ni njuta av bio gå INTE före kl 18 ever! Filmen däremot var faktiskt väldigt bra, påminde väldigt mycket om trassel och den vuxenhumorn dom hade i den (eller är det bara så att jag först nu börjar förstå den?) många skämt och bäst var nog Drottning Elinor som björn, ja jag skrattade mer än lillasyster. Något dom hade lag ner mycket tid på var hästarna, dom såg helt otroligt levande ut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Chillade med The Sims och Banan Milkshake :)
 
När vi kom hem så blev det lite föräldrafritt eftersom mamma och pappa var på jobbet så vi tog det bara lungt och spelade lite The Sims 2. Jag installerade det förra veckan och jag måste säga att det är ett sådant otroligt beroende, men det är bara för att det är såååååå kul. Haha det är kul att ha makt över folk, råkade göra pappan alien-gravid, hann även med att få honom från barn till eh ja död. Borde skaffa mig ett liten mer vuxet intresse tror jag, innan jag installerar det på MIN dator och tar med mig det ner till Uppsala...

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Roligt med bio ;D Får nog ta och kolla upp den där filmen jag också eftersom du säger att den var bra =)

2012-10-01 @ 14:17:49
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback