NEW HEADER

Okay as you can see så har jag bytt ut min header. Är ju inte kvar i Kina längre och ville gärna ha en mer personlig header än den förra. Dock passar den nya inte in riktigt lika bra till den bakgrunden jag har (or am I wrong?) så ska försöka byta ut den om jag kan lista ut hur jag ska göra, webbdesign är inte riktigt min grej :P Okej här är i alla fall den gamla och den nya :)
 
 
 
 
 
Se så fint det kan bli med lite klipp och klister i Photoshop ^^ Det var tufft att välja ut bilder från Kina, alla är rätt snygga. Dock försökte jag få med så många av de platser jag besökte som möjligt. Wangfujing, Summer Palace, Datong, CUC, Forbidden City och så vidare :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Som sagt; diggar din nya header, tycker det blev nice =)
Jag är inte heller en hejare på bloggdesign, jag bara grejar runt lite med koderna och ser vad som händer, haha! ^^

2012-09-27 @ 00:16:33
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback