SHOP UNTIL YOU DROP

 
Innan begravningen för min farfar som var på fredag så sov jag över hemma hos Jenny (eller hos hennes föräldrar eftersom hon renoverar sin lägenhet) det blev rätt sent, tror hennes mamma sa något om att hon hörde oss vid halv fyra på morgonen. Men vi satt uppe och såg på millenium trilogin eftersom jag (pinsamt nog) inte sett den, eller ja nu har jag ju det :) Begravningen var väl som vilken annan begravning både fin och jobbig. Det är alltid svårt att förstå att någon är borta. Ni ska få se några bilder sen men jag tog inga så måste be mamma.
  På kvällen for vi i familjen ut och åt tillsammans, var väl ingen som orkade laga mat, eller så hade vi ätit för mycket smörgåstårta. Sedan dumpade jag och syrran familjen för att gå på stan som hade kvällsöppet till 21.00 och massor av rabatter överallt. Äntligen hittade jag lite fina kläder.
 
 
 
Nytt linne från H&M.
 
 
Syrran hade en liknande från New Yorker, tyckte den var riktigt fin så köpte en nästan likadan från Gina.
 
 
Även en höstfärgad sjal, som om jag inte har nog av dem ^^
 
 
 
Var även in på glitter men hittade inga smycken utan en annan rolig liten sak. För att hörlurarna inte ska trassla in sig så lindar man dom run den rosa lilla girrafen. Fanns olika figurer, men tyckte som var lite för gulliga egentligen, men whatever bara den gör sitt jobb. Dock tror jag inte att jag kommer vara så duktig på att faktiskt linda runt dom varje gång ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Begravningar är aldrig roliga, men det är ju bra att man kan samlas och säga adjö tillsammans iallafall, alla nära och kära =)
Bra att du nu sett Millenium triologin, den är ju så bra ;)
Fina saker du hittade när ni var och shoppade =)

2012-10-01 @ 14:16:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback