AMAZING GIFTS

Heeej <3
 
Fick just en superfin present av mamma och pappa. Eftersom vi hade födelsedagsfest förra onsdagen tänkte jag inte mer på presenter. Men när vi kom hem från Ersmark så fick jag två paket, båda från kicks. Hade min aningar när jag såg formen och storleken på den ena, men det gjorde inte precis att jag blev besviken när jag öppnade och plockade upp en ny parfym, nämligen den jag velat ha aslänge, Beyonce's 'Heat Rush'. Tack så mycket <3
 
 
 
 
 
Den luktar verkligen så gott, älskar den verkligen, kommer nog använda den varje dag <3
 
 
Fick även två nagellack, jag har länge velat prova dom här graffiti  lacken för jag tycker dom verkaer ascoola. Dock får jag ju inte ha det på jobbet så måste vänta tills jag blir ledig någon dag så jag kan använda dom. 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh vilka härliga presenter =D Heat Rush luktar riktigt nice ;) Jag skulle vilja ha hennes nya; Midnight Heat =)

2013-04-11 @ 16:50:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback