CANDY

Hejsan,
 
Sista jobbpasset innan jag får en lillhelg, ledig både torsdag och fredag innan jag har ett jobbpass till att se fram emot på lördag. När jag var och handlade mat igår så hittade jag dessa supersöta yoghurts, precis som 'godisyoghurten' som jag åt när jag var liten, visst kommer ni ihåg? Den var inte supergod, men ja det är tanken som räknas ;) Och på tal om godis så har ju både syrran och mamma lurat i mig att börja med Candy Crush. tror aldrig jag varit så irriterad över ett spel någon gång. Men som tur behöver man inte internet för att spela så då roar jag mig med det under mina raster på jobbet ;)
 
 
 
                 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, jag har faktiskt bestämt mig för att Aldrig börja spela Candy Crush, just för jag hört att man verkligen kan bli besatt av det spelet =P

2013-04-13 @ 12:25:18
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback