HUNTER x HUNTER

Hejsan,
 
Tack vare syrran så har jag helt fastnat i en serie. En anime serie faktiskt, Hunter x Hunter. Började med att se den på engelska men bytte sedan till att se den på japanska. Har verkligen glömt hur kul jag tycker det är med japanska, och hur fort jag lär mig ord genom att bara se på en serie. Sugoi!
  Har även hittat två musikaler som dom gjort om serien. Det abolut coolaste med den är att det är personerna som gör rösterna som är skådespelarna i musikalerna, gör allt dubbelt så kul att se på, multitalented människor alltså. Så nu vet ni vad jag gör på dagarna, varför jag inte uppdaterar bloggen, och varför jag över huvud taget inte dör av tråkighet.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback