HUR MÅNGA ÅR TAR DET FÖR EN NORRMAN ATT TA STUDENTEN?

 
 
Hej,
 
Igår blev det ordentligt mycket, hade två jobbpass inbokade, med bara några timmar emellan varandra. Dagen gick rätt snabbt och det var både stressigt och lugnt på samma gång. Det var otroligt mycket folk ute eftersom de som går andra året på gymnasiet har något för sig just nu. Jag tror inte vi har något liknande i Sverige, men det påminner lite om veckorna innan studenten, fast ja eftersom dom har ett år kvar vet jag inte vad dom firar. Hur som helst så ser man rött när man är ute och rör sig, alla har på sig röda overaller med loggor och norska flaggan på, ganska roligt faktiskt. Sen blev det även ett pass på baren, och jag kom på att jag bara jobbat där en gång nu den här månaden, så förstår inte riktigt när min chef säger att det är tråkigt när jag ska sluta, borde inte göra så stor skillnad. Nu är jag då ledig fram till tisdag och kan nu börja räkna ner till jag får åka till Sverige :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, kul med nå skolgrej ute, skulle vara kul att veta vad det var för =P
Ja snart är du tillbaka i Sverige igen, woho! ;D

2013-04-28 @ 21:49:58
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback