I <3 SALG

Hej,
 
I veckan så är det stor rea på köpcentret som jag jobbar på. Så det har varit otroligt mycket kunder att ta hand om så dagarna har gått väldigt fort, vilket är bra eftersom jag har varit uppe halva nätterna och sett på Walking Dead :P Efter jobbet idag gick jag även själv runt och kollade på affärerna. Vi har Carlings mitt emot där jag jobbar och hela dan hade jag stått och glott på en tröja och hoppats att ingen skulle hinna ta den innan jag slutade. Och det gjorde ingen, så den fick följa med mig hem :) Gick även in på Body shop och hittade en ny dusch gel, den luktar verkligen supergott, vill duscha hela tiden när jag har den där! Den fanns även i parfym so who knows ;)
 
 
 
 
Vi fick klubbor på jobbet idag :)
 
 
 
Luktade verkligen asgott, fanns en hel serie, men det var just den här jag föll för :)
 
 
Och nya mysiga tröjan <3
 
 
Norska salj = Svenska rea ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh va härligt med så mycket rea! =D I <3 salg too ^^ Snygg tröja du köpte! =)

2013-04-28 @ 21:25:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback