I'M SUPPOSED TO SMILE, BUT HOW CAN I?

Hejsan,
 
En otroligt seg och jobbig dag har det varit idag på jobbet. Inte nog med att jag håller på att bli förkyld, men tror aldrig jag har haft ett sånt irriterande jobb förut. Jag var tvungen att gå och köpa lunch och sätta mig ute bara för att lugna ner mig lite. Ibland blir jag verkligen bara så arg och irriterad på både kunder och kollegor att jag bara vill gråta och skrika av ilska. De flesta kunderna är rätt blåsta och ibland måste jag upprepa ordet smör 5 gånger (helt seriöst nu) och sista gången nästan morrar jag det. Väldigt snart kommer jag få ett lätt utbrott på någon, stackars den. Eller vänta hade nog ett idag. Tre fjortisar i rad mumlade/viskade ut sin beställning, jag blev så irriterad och sa typ tre gånger att jag inte hörde vad dom sa, dom fortsatte att viska, vilket inte gjorde mig mindre irriterad. Det slutade med att dom knappt vågade gå fram till mig och säga att jag glömde ge dom deras läsk utan skickade sin kompis, I felt so cruel, men vad ska man göra när dom inte ens kan prata ur skägget, kan säga att det är en av sakerna som får mitt leende att falla. Sen är det dom som kommer och beställer och vill att man ska diska av allt och tvätta händerna för att dom inte får ha kontakt med griskött och därför inte jag heller. Men snälla kom inte hit och ät då om er religion förbjuder sånt kött. Och om det bestämt är tvunget så tar våra diskmaskiner år på sig att bli klara så bli i alla fall inte sur när det tar så långt tid, och snälla fråga inte fem gånger om jag verkligen har tvättat händerna och kniven. Okay guys that was the rant of the day, feel better now. Det var en väldigt lugnande rast det där, väldigt soligt, varmt och fint ute. 
 
 
 
               
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fy fan alltså gumman, så ska inte ett jobb vara =/ Skönt att du slipper det snart iaf!

2013-04-28 @ 21:27:30
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback