INDIA

Hej,
 
Satt och kollade lite smycket på Glitters hemsida och hittade några Indien-inspirerade smycken, eller är det taskigt att säga att saker med elefanter på är indiska? Men tycker säkert dom är indiska för att dom påminner om smycken man kan hitta inne på Indiska (butiken) i vanliga fall. Hur som helst blev jag av någon anledning riktigt sugen på att resa när jag såg dom. Emelie var ju till Indien förra året (och nu ska hon till USA också, fuskis) och blev så otroligt sugen på att åka dit efter att jag såg hennes bloggbilder. Är allmänt sugen på att åka utomlands, helst även slippa komma hem också utan att stanna där. Allt som jag älskar att blogga om är det svårt att hitta i Norge/Sverige, typ riktigt spännande utflykter, (intressant) mat, små grejer man hittar på de mest osannolika ställen och allmänt bara nya saker att upptäcka, saker som andra inte upplever i sin vardag förutom när man är ute och reser, vill resa nu!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Alltså, jag skulle också tänka "Indiska" om de där smyckena, det ser ju ut som det de säljer på Indiska liksom =P Snygga smycken var det iaf ;)
Hehe, jodå, jag klagar då inte över att jag får chansen att resa, älskar att resa! ^^ Längtar som fan till juni nu alltså! =D

2013-04-28 @ 21:47:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback