IT GET'S BETTER WITH TIME

God kväll allesammans,
 
Ja det blev upp riktigt tidigt i morse eftersom pappa skulle köra mig in till stan före jobbet. Så just före klockan 08.00 så stod jag och väntade på att få åka iväg mot Norge. Hade flera chanser att hoppa av bussen/tågen innan jag nådde Trondheim, men gjorde det inte, hade dock gärna velat. Det var sjukt soligt hela vägen från Skellefteå tills vi nådde Östersund, efter det kom det hemskt tråkiga gråa regnvädret. Kan ju inte säga att jag kände mig välkomnad. Mådde även sjukt dåligt under hela resan så var nästan bara glad när jag var framme och fick gå och lägga mig i sängen. Upp och jobba sen imorgon, bra att komma igång direkt efter lov, annars blir man bara sjukt lat :P
 
 
 
 
 
Tror att sallad är förevigt förstört för mig nu. Eftersom jag var så åksjuk blir jag faktiskt illamående bara av att se bilden :( Men tack ändå kära faster för maten, efterrätten var dock mycket godare :)
 
 
 
Det gick sjukt fort att åka tåg idag, även om det bara tar 2-3 mindre än nattåget (och då sover man ju också) men ser faktiskt redan fram emot att sätta mig på tåget igen mot Sverige. Blir nog dagtåg då också :) 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Skönt att resan gick bra =)

2013-04-11 @ 17:14:25
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback