MAKING IT SOMETHING TO CELEBRATE

Hej,
 
Denna lilla fika tog jag idag efter jobbet för att fira lite. Inte för att dagen var över (fast det var ju också kul i för sig) men för att det var mitt sista officiella arbetspass för på måndag säger jag upp mig. Även om jag har rätt tråkigt här i Trondheim så är jag sjukt less på den stämningen som vi har på jobbet, så hade förmodligen aldrig stannat kvar där hur som helst. Jag få i princip göra precis lite mer en en veckas arbete på en månads tid, som nu så ströks ett av mina pass till nästa vecka så att en tjej med redan tre pass fick fyra istället (för att hon ska hinna tjäna så mycket som möjligt innan hon ska resa utomlands). Så jag är i princip ledig till nästa torsdag, jag menar vad ska jag göra tills dess? Men ja hur som helst så ska jag gå och säga upp mig på måndag när chefen är tillbaka, sen får vi se hur länge jag måste stanna.
 
 
 
               
 
Har på mig både mina nya örhängen och min nya tröja :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va trist att du skulle ha det såhär i Trondheim =/ Du skulle ju ha världens äventyr i Norge ju, och jag skulle komma och hälsa på dig och allt! Synd att det bara blev skit =/ Blir förhoppningsvis bättre nu när du kommer hem till Sverige igen!
Mums va det där fikat såg gott ut, ge mig!

2013-04-28 @ 21:30:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback