MASSA DELTID

Hej,
 
Inatt var jag uppe sjukt länge även om jag skulle upp och vara på jobbet till klockan 10. Och vad som dock var ännu värre var ju självklart att chefen är tillbaka nu, och i princip väntade jag bara på att hon skulle skälla. Men det gjorde hon inte, hon var faktiskt sjukt glad. Vet inte om det var för att hon hade fått lite soltimmare eller var på väg att köpa hus. Hur som helst hade jag ju halvert planerat att hon skulle sura på mig så jag kunde ursäkta mig och be om min två veckors uppsägningstid. Men nu när hon inte gjorde det måste jag ta initiativet till samtalet och kommer garanterat att måsta ha en månads uppsägningstid :(
   Efter jobbet kom jag på att jag hade bokat in en intervju på ett värdshus klockan sex, så det blev att gå runt på stan i en timme och dricka lite kaffe så att jag skulle lyckas hålla mig vaken :P Intervjun gick riktigt bra och ja jag får jobbet om jag vill. Dock är det ju också bara deltid, så jag vet inte om jag kommer kunna ta det. Sen så måste jag stanna minst till Augusti, det vet jag verkligen inte om jag orkar just nu.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Tråkigt att allt bara ska vara deltid! =/ Skulle ju vara super om du kunde få heltid!
Hoppas på det bästa med ditt jobb och uppsägningstiden iaf, nu när du typ bestämt dig att du vill åka därifrån snart!

2013-04-13 @ 12:23:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback