MY VERY FIRST MACARON

Hej,
 
Ja många inlägg idag alltså :) Men tror det beror på att jag haft en väldigt trevlig och händelserik dag. Hur som helst så avslutades min dag med mammas goda köttfärspaj och sen kladdkaka & AIK macarons till efterätt. Det är faktiskt den första macaron jag ätit, dock hade jag fått i mig lite för mycket mat och efterrätt för att kunna bedömma kakan helt rättvist, får prova äta dom någon fler gång sen ;) Anyway nu är det packa som gäller, sen mysa med lillasyrran och vovven, drar ju imorgon :( Happy thoughts though, får åka tillbaka om typ 2 månader, det klarar jag :)
 
 
 
 
Haha min lilla skäggiga gubbe, sparar maten till senare ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Allt i allt låter det ju som du hade en väldigt bra födelsedag =) Mysigt ^^

2013-04-11 @ 17:01:03
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback