BIK BOK REA :)

Hej,
 
Blev otroligt mycket fina grejer igår när jag var och shoppade på Bik Bok's tokrea. Hittade en tröja och två linnen,  en ring, örhängen och två nagellack, allt för 300kr! Jag handlade lite grejer inför sommaren, så det blir förmodligen att vänta lite tills det börjar bli lite shorts och linneväder innan jag drar på mig dessa fina kreationer. Dock åker smyckerna och nagellacket på nu på lördag då det blir barjobb och inget mera Big Bite förrän tisdag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är riktigt dålig på grönt, men kände att det skulle vara riktigt fint till sommaren :)
 
 
 
 
Som att jag skulle behöva fler, men hallå, det var faktiskt rea :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina fynd du gjorde;)

2013-04-27 @ 01:00:04
Postat av: Emelie S-L

Härligt med allt det där för bara 300:- =D
Fina grejer du hittade =)

2013-04-28 @ 21:44:09
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback