OJ, FREDAG IDAG?

Hejsan,
 
Skulle egentligen ha jobbat 11-18 idag men min chef ringde och bad mig börja lite tidigare eftersom det var lite kris. Så jag började redan kl 8.30 imorse, ja jag är helt död. Dessutom var vi en för lite eftersom personen som skulle komma klockan 11 var jag och öh ja jag jobbade ju redan. Så lunchruschen var helt sanslöst stressig (eller travert som det heter på norska) och jag tror aldrig jag slängt på sallad så snabbt på en macka någon gång :P Dock höll jag på att dö eftersom jag inte ätit frukost och fick lunch först klockan tre. Helst seriöst vad är det för poäng att äta lunch en timme innan man slutar? You tell me. 
    Sen när jag kom hem så blev det storstädning då jag hade en tjej som skulle komma och se på rummet. Jag hoppas verkligen att hon vill ha rummet så att jag kan åka från Norge och slippa tänka på det igen, men vi får se i helgen, nästa veckan kanske jag är en fri kvinna igen :)
 
 
Köpte årets första glass idag, påminner om svenska twister fast med andra smaker, riktigt god :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Alltså vilka sjuka tider de har på det där stället, lunch vid tre?? En timme innan man slutar?? Stört.
Hoppas hon vill ha rummet, jag håller tummarna! =)

2013-04-28 @ 21:42:04
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback