SKAFFAR MIG SJÄLV EN FRAMTID

Hej,
 
Ja jag som peppat ordentligt för att gå och säga upp mig på måndagen stötte emot ett litet problem. Min chef ringer och frågar om jag kan jobba måndag eftersom hennes son ligger på sjukhus. Så jag fick aldrig chansen att säga upp mig under måndagen. Dock tog jag nya tag idag och gick först till Big Bite och bad om att få säga upp mig. Det jag var mest nervös över var förstås vilket datum jag skulle få sluta, eftersom det är 23 april idag så kan jag som längst få stanna till den 23 maj, men vet ni när jag får sluta? 30 april! :D Yippi!! Samma sak när jag går förbi på puben, slutdatum, 3 maj :D Så nu vet ni kära folk, nu åker jag tillbaka till Sverige!
  Så som ni kanske märkte så när jag var hemma i april och under min födelsedag belv det typ 5 inlägg per dag, så nu vet ni vad ni har att se fram emot, ja det är i för sig Skellefteå, but hey screw it. Vad annars? Jo jag har sökt en utbildning i Skellefteå, ekonomi, så kommer jag in till hösten blir jag kvar i Skell tre år framöver. Men förhoppningsvis kan jag fylla ut dagarna med jobb och i framtiden en resa eller två, så att bloggen innehåller något kul. Och sen om tre år? Ja då hoppas jag kunna sitta i Kina eller till och med USA och skriva :D Stora framtidsplaner, men låt oss börja med att se till att jag kommer på tåget hem till Skell först och främst ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va skönt att du fick ett så tidigt slutdatum, att du slapp stanna hela maj =)
Hoppas du kommer in på utbildningen nu när du hittat vad du vill göra! =)

2013-04-28 @ 21:38:26
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback