SOLIG EFTERMIDDAG PÅ ERSMARKS FJÄLLET

 
 
Hejsan,
 
Ja min trevliga födelsedag bara fortsatte. Efter att jag och lillasyster varit och ätit tillsammans med mormor och morfar så åkte vi hem och hämtade upp lillebror och drog ut till Ersmark till faster och farbror. Jag och Clara hade planerat en liten grilla-korv-dag men då måste man ju ha någonstans att grilla också och vi hade så tur att det var så fint väder ute så det hade annordnats en trevlig grillfest i Ersmark. Vi tog även med oss Molle och han blev så förtvivlad att alla fick äta så god korv och låg och grät på sin filt. Men han har tur som har en så snäll faster som smyger dit lite korvbitar ibland :) Dom hade också gjort pinnbröd, vilket var otroligt gott, och vi hade köpt med oss Marshmallows. Det var verkligen trevligt, och varmt ute, och eftersom vi grillade så var alla så otroligt snygga i sina lånade kläder :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag gillar egentligen inte falukorv, men grillad korv med massa ketchup är bara så sjukt gott :)
 
 
 
 
 
 
 
Varm Choklad med Marshmallows <3
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Låter som du fick en väldigt mysig och trevlig födelsedag =) Härligt att grilla ute i snön i solen ^^

2013-04-11 @ 16:49:10
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback