SUNDAY AFTERNOON

Hej,
 
Idag så hade jag inte ställt någon klocka utan sov bara så länge att jag kände att jag behövde efter denna vecka av massa jobb och tidiga mornar. Klockan hann nog bli två innan jag hade sovit färdigt och då det äntligen var sol ute för en gångs skull på en ledig dag bestämde jag mig för att gå ut och sola lite. Medan jag snabbt satte igång en tvättmaskin så hann solen totalt försvinna och det gick från att vara riktigt bra väder till att bli grått och mulet, men hallå om det är någon som tycker jag ska vara kritvit kan dom faktiskt säga det så slipper jag ens försöka.
  Det blev lite sen lunch istället, mozzarellafylld pasta, med mozzarella ;) Blir nog även att slänga igån en tvättmaskin till och sen börja göra iordning på rummet, börja packa ner saker och så som jag inte behöver och se om allt faktiskt rymms. Imorgon blir det att ordna med det sista som binder mig till Norge, jag hoppas bara det håller nu <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Skönt med sovmorgon =)
Oh, den där maten såg inte tokig ut inte ;)
Hoppas allt går bra imorrn! =) <3

2013-04-28 @ 21:51:13
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mums :-D ser gott ut

2013-04-28 @ 22:37:14
URL: http://www.acordingtosofia.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback