TACO WRAP

Hejsna,
 
Idag har jag varit ledig, och bara därför så lyxade jag till det ordentligt. Dom hade extrapris på köttfärs så jag kände att det var dax att äntligen få äta lite tacos, nu är det ju i alla fall tre månader sedan jag åt det sist... Hade tänkt köra billiga versionen och inte köpa såserna, men som ni kanske vet sedan tidigare består min tacos av minst 60% såser, så jag kände att om jag likaväl ska äta det här nu så kör vi på stort ;) Har även börjat titta på The Walking Dead som jag har hört jäkligt mycket om men aldrig sett, är på andra säsongen nu och jag känner att den är lite so so just nu, hoppas den blir läskigare senare :)
 
 
 
Mmm, så gott det var :)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Gah va det där såg gott ut, <3 tacos! Saknar våra tacoskvällar babe!

2013-04-28 @ 21:24:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback