THAT'S SO TYPICAL

Hej,
 
Alltså bara för att jag säger upp mig så blir jag inringd 24/7, ja helt seriöst. Skulle egentligen bara jobba imorgon denna veckan, men hittills har jag lyckats plocka på mig måndag, onsdag, torsdag och även inbokat pass på lördag. Dessutom så fick jag komma in lite tidigare idag, kaching! ;) Var även i så bra tid i morse att jag gick och åt frukost på ett café i närheten av där jag jobbar, jag vet en vaniljbulle är kanske inte den bästa frukosten, men det var den billigaste :P Brukar inte kunna äta något på morgonen utan att må illa, men alltså när man får lunch där vid halv 4 så måste man ibland trycka i sig. God var den då ;) 
 Sen så efter mitt pass var klart så gick jag ner på Bik Bok, dom hade 50% rea på ALLT i butiken, seriöst ALLT! Ni förstår inte kön som var där inne, den gick runt halva butiken och kön till provrummet var extremt lång. Hur som helst hittade jag lite kläder och smycken som jag kände att jag ville ha, och istället för att bränna 600 så fick jag betala 300 istället <3 Och ännu bättre under tiden jag var i provrummet hade kön helt försvunnit och det var kanske 5 i kö när jag ställde mig för att betala :D
 
 
 
Kun = Endast

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, men va fan va drygt att du får en massa jobb nu när du faktiskt sagt upp dig =P Men bra med lite extra cash nu innan du slutar iaf ;)
Fasen vilken nice rea! =O

2013-04-28 @ 21:40:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback