THERE'S NO FUCKING WAY

 
Nä det är faktiskt omöjligt, det kan inte vara sant. Även om ni suger på matte, precis som jag, så gör alla uträkningar (utan miniräknare), som sagt ni behöver inte komma ihåg svaren, bara förundras och nästan bli lite irriterad när du är klar med detta lilla test :P
 
 
Hur i hela friden alltså? Jag förstod ju vad det var som gällde, att de sakerna jag tänkte på skulle stå längre ned, men inte fasen trodde jag att jag skulle tänka en röd jäkla hammare och se att det står precis det, gud, hur kan det fungera?
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Haha, jag har typ sett en liknande grej förut, och jag fattar inte heller hur det funkar! Alltså, när man kom till texten om att tänka på en färg och ett verktyg så dök först röd hammare upp i huvudet på direkten, men snabbt ändrade jag det till grön skruvmejsel istället, och sen scrollade jag ner =P Men i nån mikrosekund så ploppade ju röd hammare upp, I just don't get why =P

2013-05-02 @ 21:41:10
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback