VARFÖR KÄNNS DET SÅ HÄR?

Hej,
 
Idag ville egentligen min chef att jag skulle jobba men jag hade annat för mig inne i stan. Som till exempel se till att byta skattesedlar mellan mina jobb, så dom drar 36% skatt på baren där jag bara jobbat 1 gång denna månad och ha så dom bara drar 18% på Big Bite där jag faktiskt jobbat ganska många pass denna månad. Var ju överlycklig att jag skulle köra mitt sista pass nu imorgon, men ofc not, chefen vill att jag kommer in även på torsdag. Suck, vad gör man inte när man behöver pengar?
    Dessutom hade jag en annan mycket viktig grej att ta hand om idag. Var en tjej här i fredags och kollade rummet, hon bestämde sig för att hon ville ha det så idag skrev vi kontrakt. Men på något sätt kan jag inte vara glad över det utan oroar mig av någon anledning. Hoppas bara allt går bra nu, för då är jag tillbaka i Sverige nästa vecka, blir bara en veckas ont i magen alltså :P
 
 
Hehe första gången jag äter på Big Bite som kund, var till en annan butik och den verkade typ dubbelt så bra som våran :P
 
 
 
Även om det är påskrivet nu kan jag ändå inte sluta oroa mig av någon anledning, vad är det jag oroar mig för?

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Förstår att du tycker det är drygt att behöva jobba mer, men ja, se det som att det betyder lite extra pengar, och snart ska du ju ändå åka därifrån =)
Jag förstår din oro gumman, jag är likadan. När man vill något så jäkla mycket så är man orolig att det ska hända något, att något ska gå snett. Jag kände typ samma sak då jag fick jobbet på IKEA s-vall i sommar, jag kunde inte lugna mig förrän jag hade kontraktet påskrivet i min hand, bara för jag ville det så mycket och var orolig att det skulle skita sig på något sätt =P
Men det blir bra ska du se, bara några dagar kvar nu i Trondheim, sen är du tillbaka på svensk mark igen! <3

2013-05-02 @ 21:48:21
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback