WHERE I'M AT

Hej,
 
Ja nu har jag ju som halvert bestämt att jag faktiskt inte orkar med Norge något mer, det är supertrist här, speciellt med tanke på att jag inte har så mycket att göra, inte ens jobba. Har skickat ut lite bilder på rummet till folk som varit intresserade, men vi ska se om det är någon som har lust att komma förbi och faktiskt ta rummet av mig (hoppas). Jag önskar att kunna få dra härifrån innan april är slut, men senast kommer det nog bli i mitten av maj. Sen kanske ni är lite intresserade av at se hur jag bor, om vi säger så här gillar jag verkligen inte rummet, men har försökt göra det bästa av saken. Och tänk på att jag faktiskt är awesome med kameran när jag vill, och det här är det förfinade resultatet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ser ganska så mysigt ut där du bor faktiskt =) Hoppas på att någon vill ha rummet nudå!

2013-04-13 @ 12:20:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback