WHY?

Hej,
 
Ja idag blev det jobb igen, och nä det var inte kul. Fick en fancy formulerad lapp från chefen, eller ett 'hotbrev' som jag gillar att se det som. Ibland undrar jag seriöst hur människor orkar vara så sjukt falska hela tiden. För att bara ha jobbat 1 vecka (9 dagar sammanlagt på en månad) så tycker jag att jag gör mitt jobb riktigt bra, jag kan det här med att sälja. Dock kan jag nog inte hantera orättfärdig kritik utan att vilja försvara mig, men det vet jag redan sen tidigare. Om kunden säger att dom fan inte vill ha ost på sina mackor och sen i efterhand ångrar sig och faktiskt vill ha ost på sina mackor vill jag inte bli indragen på bakrummet och bli utskälld utan att kunna säga att kunden faktiskt inte ville ha ost. Sen händer det ju inte bara en gång, serverar ju mest fjortisar känns det som, dom ångrar sig hela tiden. Orkar verkligen inte ta till mig det som skrevs i det fina brevet, jag har inte tänkt gå till mitt rum och skämmas och tänka över det jag gjort. Vill dom ha Zombies jobbande där, anställ en fjortis eller gå ut och starta en Zombie apocalypse, inte en seriös tjej som faktiskt fattar att man inte kan behandla sin personal hursomhelst.
 
 
En annan sjukt jobbig grej (orelaterad till inlägget, men ngt som ändå gör mig irriterad), foundation. Jag har provat de flesta märkerna men det slutar ändå alltid med att jag går ut och ser ut som en fjortis. Jag känner själv att jag kollar lite snett på tjejer som ser översminkade ut med dessa fina foundationlinjer vid hakan. Men nu har jag dom själv ju. Varför kan ingen ordna en foundation som passar blekfisar som mig?
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja är ju också en riktig blekis om vintrarna. Har senaste året haft "Maybelline FIT ME" nummer 110.
Den är riktigt ljus och inte sådär orange, blandas in bra. Om du inte testat den förut, så gör de :)

2013-04-04 @ 14:06:06
URL: http://jenniferleeriksson.wordpress.com
Postat av: Anonym

Följ min blogg nu johanna :D:D

2013-04-07 @ 13:31:39
URL: http://charlottelindstrom.blogg.se
Postat av: Emelie S-L

Men alltså seriöst, va är det för jäkla skitchef du har?? Hur har hon kunnat bli chef överhuvudtaget? =S
Du är stark som pallar det iaf! <3

2013-04-11 @ 17:15:27
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback