KOM DÅ LILLA RAGNAR!

Hejsan,
 
Idag var det rätt lugnt på jobbet. Vi har börjat fixa iordning på skolorna då dom öppnar alldeles snart, typ den 15 eller så tror jag att det var. Har då en ny tjej (treveckare) som jag har hand om nu. Hon är verkligen trevlig och riktigt rolig att prata med, så man märker knappt att tiden går. Tänk att man kan få betalt för att rensa buskar samtidigt som man kan prata om sina intressen :) Sen satt vi på utkanten av skolan bredvid en cykelväg. Varannan timme så cyklade så cyklade det förbi en gubbe med en hund, och ingen av hos kunde hålla oss för skratt då gubben ropade efter lilla 'Greger' eller vad det nu var hunden hette. Jag tycker det är så sött när man döper hundar efter gamla gubbar. Typ Harry, Yngve eller det gulligaste jag stött på i sommar Ragnar, haha. 
    På tal om gulligt så bodde det en tant i huset bakom där vi satt och jobbade och hon hade precis köpt en liten valp. Den hette inte Ragnar men var sjukt söt ändå. Saknar verkligen en liten hårboll att gosas med :/
 
Senare på kvällen drog jag hem till Lisa för lite middag. Vi beställde hem mat från Lilla Kina, som vanligt blev det friterad kyckling för mig :P Sedan såg vi på skräckfilmen rec, eller heter den quarantine? Hmm det är den spanska versionen så tror dom heter rec då...blandar ihop dom. Inte lika bra som första då den bara var allmänt weird. Men med trevligt sällskap går det se nästan vad som helst ;)
 
 
 
 
Mini Ragnar ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback