MONSTERS UNIVERSITY

 
Hello,
 
Äntligen fick jag med min syrra på bio :P Nä mamma och pappa undrade om jag kunde vara med Clara idag eftersom dom skulle bort. Och när jag frågade vad hon ville göra så sa hon att hon ville gå på bio och se Monsters University. Jag tycker alltid det är kul att gå på bio och är glad att jag har en lillasyster så att jag kan gå på barnfilmerna med. Filmen var i alla fall jättebra. Uppföljare brukar ju göra en besviken, men inte denna. Och dessutom var det inte riktigt en uppföljare utan denna film utspelade sig ju faktiskt innan det som hände i första filmen. Rolig film i alla fall, känner väl igen mig sådär lagomt av att gå på universitetet ;)
 
 
 
Vi köpte till och med Monsters Inc Popcorn och dricka, det gjorde allt mycket godare förstår ni ;)
 
 
 
 
 
 
Alltid lika het i dessa glasögon ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback