BIRTHDAY PARTY IN TRONDHEIM

Hej :)
 
I fredags så bjöd Sara hem mig på födelsedagsfest hemma hos en kompis till henne. Dom båda fyllde 25 år så dom skulle ha 50 års fest ;) Först gick jag till mitt jobb för att träffa upp lite folk som också skulle till festen så vi tog en taxi tillsammans hem till Saras kompis. För att vara i en så pass liten lägenhet så var det ordentligt många som var där. Sen ville den andra födelsedagstjejen mixa lite drinkar till mig och Sara, och eftersom jag nu ska bli bartender (ja Sara berättade att jag fått jobbet, och fick typ höra av alla som jag träffade på festen att jag tydligen varit duktig eftersom Sara berättat det för dem, haha okej så kul) hur som helst om man nu ska bli bartender så måste man väl kanske börja beblanda sig lite med drinkar istället för cola, ja jag klarade mig alltså nästan 22 år utan alkohol :P Dom hade även laddat upp med en hel del svenska delikatesser som ost, chips, GODIS och salta pinnar. Tydligen är det riktigt dåligt utbud av dessa saker här i Norge så dom hade varit i Åre och shoppat. Kan ni fatta att lösviktsgodis här kostar 129nok/kg :O Helt ofattbart och inte ok alltså! 
  Fick då träffa en massa trevligt folk på festen i alla fall, både svenskar och norskar, kändes ändå som jag valde rätt när jag gick in på Macbeth.
 
 
Min nya jacka som jag köpte på Veromoda :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon i det silvergråa håret är Sara :)
 
 
Helt klart en supertrevlig kväll, imorgon börjar det en hektiskt jobbletar vecka.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Kul med fest sådär, och träffa nytt folk =) Är ju en bra början det där jobbet iaf! ;)

Svar: Ja det var faktiskt en väldigt trevlig fest, dom bjöd ju på mat :P Det var även massa svenskar där så det var ju trevligt. Ja visst är det en bra början dock får man ju hoppas att jag faktiskt kommer att få jobba ngt..
Johanna

2013-02-19 @ 16:37:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback