BIG BITE

Hejsan,
 
Det blev att stiga upp tidigt idag med faktiskt. Dock var det lite lättare att ta sig upp idag, behövde inte ens kaffe. Klockan nio var jag inne i stan för min intervju med 'Big Bite' ungefär som svenska Subway. Intervjun gick jättebra och kvinnan jag pratade lät riktigt positiv för att jag skulle få jobbet. Jag ska få komma och prova jobba på måndag för att se om det här är något för mig. Om vi säger så så kanske jag inte drömmer om att jobba på en snabbmatsrestaurang, men jag har inget emot det heller. Helst av allt vill jag nog sitta på ett kontor någonstans med dator och telefon och lite trevliga företagsresor, men just nu känns det som att detta kommer fungera, sen så äre det ju fina personalrabatter också ;) 
   För min fina dricks som jag fick igår gick jag och köpte lunch på Rema, juice (eller som man säger det på norska, ljus, fast det stavas likadant som på svenska) och även en jättegod bulle/macka med smak av tacos <3
Handlade även mat för första gången, lite fisk, ägg och potatissallad, så nu kanske jag klarar mig under Mars månad också ;)
 
 

 
 
Smaskig lunch idag. Rostmacka med mjukost, potatissallad och ägg :P Jag har nu även hört av mig till Manpower (fegismail) och sagt att jag verkligen inte kan jobba inom hemtjänsten längre och ursäktade mig och så. Jag har inte hört från dom ännu, men hoppas att jag kan få jobba med dagis eller något annat i stället. Nej nu ska jag börja se lite på 'Cast Away', har verkligen haft ett Tom Hanks filmmaraton i veckan :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Hoppas det går bra på det här jobbet för dig! =)

Svar: Det gick faktiskt riktigt bra, jag var fan bäst på det där jobbet :P
Johanna

2013-03-02 @ 19:01:18
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback