BLUE DAY

Hey,
 
Idag lyckades jag försova mig ordentligt (och vet inte varför eftersom jag hade en riktigt otäck dröm där jag fick min hand avcuttad, say what now?) anyway vaknade klockan drygt två så i princip hela min jobbletardag gick i stöpet eftersom alla chefer och personalansvariga gå hem klockan tre. Hur som helst steg jag då upp och gick in till stan för att fixa med min mobil. Måste ju som bara så här diskret lägga in att jag verkligen hatar telia! Jag har ju abonnemang hos dom och självklart kan jag ju inte använda det här i Norge, men värsta är att dom inte ens erbjuder så att man kan pausa det medan man inte är i Sverige (samma sak hände ju förra året när jag skulle till Kina). Men nu så kan jag inte ens använda norskt sim i min iPhone eftersom Telia har låst den för endast deras abonnemang, asså blir så sjukt pissed alltså!! Så nu fick jag finna mig i att köpa jordens billigaste och sämsta mobil, precis vad jag behöver denna månad.
 
 
 
 
 
 
Tröstade mig lite med att gå och kolla på Trondheims fina utbud av Jeffrey Campbell skor. Det är bara att tänka att när jag börjar få lön så kanske det skulle kunna slinka in ett par skor här och där :P Har redan en fin liten lista över saker som jag kommer vilja köpa sen när jag börjar ha en inkomst. Förutom att spara så har jag siktat in mig på 3 grejer som jag verkligen vill ha, dock är väl dom inte allt för billiga så det ligger långt bort i framtiden :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Alltså, det där med Telia är ju helt sjukt! Fan va irriterad man blir...
Ja, haha, din nya telefon sätter ju 'o' i 'omodern' xD
Åh, Jeffrey Campbell, vill ha ett par!

Svar: Ja Telia är rätt irriterande faktiskt :/ Haha vaddå gillar du inte min lilla (ögon)sten? Det känns som att vara tillbaka på tidigt 2000 tal igen :P Gotta love shoes ;)
Johanna

2013-02-19 @ 16:40:52
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback