CHANGES

Hejsan,
 
Det här har verkligen varit en städa-och-rensa-bort-grejer vecka. Jag hade ju med mig en hel del grejer från Uppsala som ska packas in hemma hos mamma och pappa tills jag skaffar ett eget mer permanent ställe. Mamma tyckte att vi kunde ställa in min 120 säng på rummet och slänga bort 90 sängen, och då tyckte jag det var lika bra att möblera om hela rummet, städa upp det och slänga massa gamla trasiga möbler och grejer.
 
 
Så här såg rummet ut, imorgon blir det bilder på det fina nya rummet.
 
 
 
Vi skruvade ju isär mina möbler i Uppsala och nu när jag skulle sätta ihop dom kom jag på att jag hade ju inte ritningarna. Dock finns alla ritningar på IKEAS hemsida, bara att klicka på möbeln man vill sätta ihop och där finns en pdf fil :)
 
 
Städhjälp 1..
 
 
...Städhjälp 2
 
 
 
Jag köpte faktiskt lite ljus på IKEA och dom ska brännas friskt nu i helgen efter att jag är klar med att fixa på rummet :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Fint rum du har! Jag diggar verkligen den röda väggen =)
Ser fram emot att se sen 'what you've done with the place' ;)

Svar: Det är egentligen syrrans gamla (Rebeccas). Men ja den röda väggen är rätt nice även om jag är mer av en blå person ;) Jag är riktigt nöjde med hur rummet blev i alla fall ^_^
Johanna

2013-02-08 @ 00:28:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback