COZY ROOM

Hejsan,
 
Jag lovade ju att ni skulle få se hur rummet blev efter att jag möblerat om med mina grejer i rummet. Jag är riktigt nöjd med hur det blev så nu får alla mamma & pappas gäster sova i ett superfint och riktigt mysigt rum, det tillföljer även doftljus till rummet ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar hur hemtrevligt och varmt det blev. Jag är egentligen en blå tjej och alla mina dekorationsgrejer passar bäst till vitt, blått eller svart. Så det var inte så många prydnadsgrejer som passade in. Det är nämligen min syrras gamla rum så det var hon som valde färgen, men jag tycker att jag lyckades riktigt bra :) What do you think?
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Blev jättefint det där! Ditt rum ser så mysigt ut =)

Svar: Ja som jag kämpade i en hel vecka nästan så är det bäst att det blev fint :P Men jag tackar <3
Johanna

2013-02-10 @ 16:19:32
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback