DON'T TEMPT ME

Hey,
 
Har ju just nu lite köpångest. Hittar typ för en gångs skull en miljon grejer som jag vill köpa bara för att jag inte har pengar. Försöker som att inte tänka på det men det är lite svårt när hela internet använder sig av de sidor jag sökt på och envisas med att visa upp alla klädesplagg som jag sitter och suktar efter. Börjar bli lite påfrestande alltså...
 
 
Hur kul är det att se de grejerna man vill köpa på varje sida man besöker? Till och med min mail har reklam där på kanten där dessa grejer poppar fram. Dear internet don't tell me what to do!

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Tyvärr är det ju alltid så, man hittar en massa då man inte har pengar, så typiskt >_<
Dumma internet, stop with the temptations! =O

Svar: Haha ja precis, det kommer även upp om där skorna du ville ha från Nelly eftersom du skickade länken till mig :P
Johanna

2013-02-25 @ 21:29:44
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Hehe, ja, jag känner igen det där, det är samma för mig - ploppar upp reklam för just det man tittat på lite här och var =P

Svar: KÖP, KÖP, KÖP!!!!
Johanna

2013-02-27 @ 21:54:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback