EXTRATERRESTRIAL

Hejsan,
 
Haft en smärre framgång idag, fick nämligen tag i Adecco och lämnade in mitt cv där, så nu hoppas vi på jobb till nästa vecka alltså. Annars har jag mest fixat på rummet idag, kanske lägger upp bilder imorgon eller så ;) Sen så lyssnade jag lite på musik på Youtube, älskar verkligen videon till Katy Perry's låt 'Last Friday Night' så körde den ett par vändor <3 Sen klickar jag vidare och hittar hennes låt med Kanye West, E.T, alltså den har funnits i typ ett år och jag har aldrig hört den förut. Men herregud, den var ju asbra, den går just nu på repeat! Kolla in videon sen, den var ju ascool (eller bara weird?)
 
 
 
(Och bara för att man för en gång skull vill lägga upp en musikvideo så vill den inte, föreslår att ni ser den första på youtube för det är en cool video. Men vill ni bara lyssna på låten medan ni kolllar vidare på bloggen så klicka på den andra ;P )
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Hoppas på att Adecco hör av sig snart med glädjande besked!
(Kan tyvärr inte lyssna på låten nu, mitt internet är skitsegt, men ska göra det sen då jag har bättre hastighet igen! =))

Svar: Ja jag ska nog ringa dom och höra hur det går, men är så dålig på att förstå norska över telefonen :P Ja alltså om du inte hört låten måste du kolla upp den, sen är ju videon ett plus eftersom den är så cool ;)
Johanna

2013-02-24 @ 23:29:10
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback