FEBRUARI 2012

Hejsan alla fina,
 
Så nu när jag äntligen har bloggat i ett helt år (yay) så tänkte jag att vi skulle ta en liten återblick till vad jag gjorde i februari förra året, so here comes February 2012 ;)
 
Resa: Först av allt så hälsade jag på hos Emelie för att förbereda mig inför resan till Kina. Jag klippte håret och köpte lite resekläder. Sen så den 15:e så satte jag mig på planet som skulle ta mig til Kina, Beijing ;)
 
 
 
 
Skola: Jag började på skolan 传媒大学 i Beijing.
 
 
 
Mat: Jag åt en hel del intressanta saker ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Upptäcksresor: Jag besökte en hel del intressanta ställen i Beijing
 
 
 
 
Vänner: Umgicks med en hel del trevliga människor :)
 
 
 
 
 
Shopping: Handlade en hel del fina grejer, hittade även en del konstiga grejer ;P
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan lungt säga att Februari 2012 var en rätt så cool månad ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Ja fan va häftigt att du faktiskt varit där alltså! =D

Svar: I know, och jag saknar det så in i hela... Kina ;) Vi måste verkligen åka dit <3
Johanna

2013-02-08 @ 00:27:01
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback