FETTISDAGEN

Hejsan,
 
Det verkar ha blivit en tradition nu att gå och äta thaimat med min mormor och morfar när jag är hemma i Skellefteå :) Jag klagar inte för maten uppe på Lakkapää är så sjukt god, och personalen är så otroligt gulliga. Idag efter maten blev vi faktiskt bjudna på en semla, dom kom bara upp och frågade om vi ville ha en till vårt kaffe.
  Sen hann jag även med att springa in på stan lite. Har ju haft dubbel otur efter som båda mina jeans gick sönder i veckan, och jag som trodde att jag skulle få spara pengar till Norge. Och inne i stan laddar dom verkligen inför melodifestivalen nu på lördag och har pyntat med rosa över hela stan och i alla fönster, men varför rosa?
 
 
 
 
 
 
Som sagt vi laddar ordentligt inför lördag, men har hört att det ska vara rätt dåliga artister här, vi får väl se.
 
 
Hade lite problem att välja, men det blev två par nya hur som helst, det behövde jag verkligen!

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mm, gött med Thaimat! ;D Och så snällt att bjussa på semlor sådär! =)
Jag bojkottar Melodifestivalen totalt jag, tycker det är rätt så värdelöst att titta på ändå =P

Svar: Åh jag saknar verkligen den där maten, har ju så snäll mormor dom har bjudit mig typ tre gånger på lunch där uppe. Och ja dom var riktigt snälla, jag menar annars hade dom ju kunnat ta betalt för dom också. Det var även de godaste semlor jag någonsin ätit :) Håller med Mello har verkligen blivit en cirkus :S
Johanna

2013-02-13 @ 17:00:18
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback