FINDING TREASURES

Hello,
 
När man är i huvudstaden med familjen måste man självklart leka turist. Vi tog tunnelbanan in mot stan men stannade i gamla stan för att kunna gå igenom den. Det var otroligt fint och soligt ute så det var rätt behagligt att gå i alla små gränder och kolla in i alla fönster. Vi gick även förbi slottet en sväng så Clara fick kolla in vakterna, tror hon har bestämt sig vad hon ska bli när hon blir stor ;)
  Vi hann även gå förbi min absoluta favoritaffär i Gamla stan, Theodore's Home, där dom säljer fina inredningsgrejer och framförallt Burowski Teddy Bears <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ah min absoluta favoritbutik i gamla stan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänk att våran huvudstad är så fin och trevlig ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va mysigt att strosa igenom Gamla Stan, framför allt med familjen =)
Och åh så söta teddybjörnar ju! :3

Svar: Haha vi snarare stressade igenom gamla stan, dock älskar både jag och min mamma den där teddybjörnsbutiken så där var vi minst en timme ;)
Johanna

2013-02-07 @ 21:30:57
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback