GOD BLESS SKYPE

Hejsan,
 
Har suttit och pratat med fina Emelie hela kvällen sen jag kom hem. Tror det blev sådär tre timmar eller så vi pratade :) Kan ni tänka er vad det samtalet skulle ha kostat om vi skulle ha tagit det via telefon? I don't even want to think about it. Men som tur så har vi ju båda skype, vilket är extra trevligt då man även får se personen man pratar med. Jag tror samtalet var väldigt 'jag' inriktat då vi mest pratade om mig och mina jobbproblem. Ja jag har ju fått ett jobb, men det är ju bara ett helgjobb, måste ju ha något att göra på veckan också. Dock borde Emelie utbilda sig till telefonsupport, på typ två sekunder skickade hon en länk till Norska arbetsförmedlingen, I know what I'm going to do tonight ;) Thanks sweetheart <3
 
 
 
Ja ett passande namn på telefonen jag köpte idag. Den ÄR verkligen från stenåldern alltså. Finns inte ens internet på den och den har en sån där hemsk display som man hade på sina telefoner för typ 10 år sedan. Gud vad jag är glad att jag har min iPhone vid sidan av och att detta bara blir en jobbtelefon.
 
 
 
Glitter hade rea och var egentligen bara in för skoj skull. Hittade dock denna ring för 20kr, egentligen 20kr för mycket denna månad, men fin var den i alla fall :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Go Skype! <3
Hahaha, glad I could help babe ;) <3

Svar: Haha you always do ;)
Johanna

2013-02-19 @ 16:57:56
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback