GOING AWAY

Hejsan,
 
Just nu är det stökigt x1000 på mitt rum. Jag hade precis packat klart min väldigt överfyllda väska när jag kom på att jag glömt stoppa ner täcke och kudde! Inte kul alltså, och jag ska åka imorgon på morgon. Just nu känns det även som att jag har typ 1000 saker ogjorda, inte kul, lite resnerver börjar jag få.
 
 
 
 
 
 
Förutom att jag hittade två par nya jeans så kände jag mig lite tvungen att gå och köpa nya basic linnen eftersom alla mina är trasiga. Jag går alltid och drar ner dom så det blir alltid hål på samma ställen :/ Typiskt. Förutom alla dessa köp så gjorde jag det onödigaste (men väldigt fina) köpet inne på Gina. Hittade fina element halsband, jag hade egentligen tänkt köpa vattenhalsbandet eftersom det är det element jag gillar bäst men sen upptäckte jag att man köper efter sin månad, och ja jag är ju en Aries, undra om alla dessa fina ord ska reprecentera mina fina egenskaper?
 
Okej mycket att skriva idag alltså, men det är bra för då har ni något att läsa, för det här blir mitt sista 'Sverige' inlägg, om det inte är så att jag får tag i lite wifi imorgon så blir mitt nästa inlägg direkt ifrån Norge, ha det tills dess. Kraaam :)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Åh, jag är så spänd för din skull, kommer se fram emot att läsa om din tid i Norge alltså, och jag måste verkligen se till att komma och hälsa på dig där sen! =D
Läckert halsband ;)
Trevlig resa, kram på dig gumman! <3

Svar: Haha så tur att någon är spänd. Jag kände inte ens av att jag skulle flytta förrän det var för sent :P Paniken kom i Norge istället :PTack jag gillade det verkligen, lite coolt sådär ;)
Johanna

2013-02-13 @ 17:03:28
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback