HEARTBREAK HOTEL

Hej,
 
När jag kom hem till min syrra igen blev vi bjudna på mat av mamma och pappa, dom hade gjort kyckling med fylld pasta, Aivarsås och parmesanost. Maten var inte alls särskilt svår att göra och ändå blev den verkligen supergod. Blandningen av Formaggio & Pesto pastan var verkligen god! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och idag var det ju även första delen av Melodifestivalen. Vi var alla otroligt besvikna på deltagarna, det fanns ju nästan ingen bra alltså. De två vi gillade var David och Yohio. Men Davids låt var egentligen bara en cover på hans förra låt, lite annan text bara. Dock Yohio's låt var något nytt och verkligen bra. Tycker det är så otroligt kul att han ställde upp och tog med sig sin Visual kei stil så att lilla Sverige får lära sig vad som är bra på riktigt. Hans låt, även om den sjöngs på engelska, var riktigt 'japansk', påminde mig verkligen om Kat-tun <3
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Maten såg riktigt nice ut! Och vilka söta salt och pepparkar! Ser typ ut som mina, fast det är elefanter istället =)
Se, det är därför jag inte tittat på Melodifestivalen - it sucks! =P

Svar: Ja jag vet visst var dom söta, som dina spöken. Och maten var inte bara nice, den var asgod!JA den där gången var riktigt dålig faktiskt :( Men Yohio var superbra <3
Johanna

2013-02-07 @ 20:16:35
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback