HJÄLMAREN

Hejsan,
 
Ja imorse så fick jag stiga upp vid 8 för att familjen kom förbi. Men när dom drog iväg till Stockholm stannade jag hemma och packade och tvättade lite så att allt ska vara klart när allt ska ut ur lägenheten på måndag. Vid 18 drog jag också in mot Stockholm och bort till Årsta där min syster bor, familjen hade nämligen bokat bord på restaurang Hjälmaren. Jag tycker faktiskt det var ett rätt mysigt ställe. Jag beställde in en planka och den var så otroligt god, köttet var verkligen perfekt :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom mamma fyllde år i onsdags så hade jag, Rebecca och pappa gått ihop och köpt ett silverhalsband åt henne. Den var riktigt fint och hade en blank och en matt halva med en liten diamant i mitten, superfint :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Mm, den där maten såg inte tokig ut den ;P Roligt med restaurang =) Och halsbandet blev verkligen jättefint, ett bra val! =)

Svar: Nej den var faktiskt supergod alltså, och till ett riktigt bra pris också! JA vilket bra val du gjorde där, se allt hängde på dig ;)
Johanna

2013-02-07 @ 20:02:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback