HORSES

Hejsan,
 
Ikväll fick jag följa med Clara på hennes ridning. Hon är så glad att hon äntligen fått börja med ridningen att hon gärna skulle bo där. Dom har inte börjat rida ännu utan umgås mer med hästarna och lär sig om dom och hur man sköter om dom på rätt sätt. Men idag så skulle dom få göra något extra, dom skulle få leda hästarna. Deras ridlärare hyrde in mig som extra hjälp (jag har ju ridit där i lite mer än 10 år så :P) men det var otroligt kul att få hjälpa till lite ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Och efter ridningne fick vi även åka och hämta upp Molle som har bott hos mormor och morfar i helgen :) <3
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Va kul att få vara med på ridningen lite =) Skulle också vilja det jag ^^

Svar: Ja nu när det var ett par år sedan sist, kul att få lära upp småtjejerna :) Du får börja med ridning då när du är klar med studierna, ska då jag göra i alla fall :)
Johanna

2013-02-08 @ 00:25:17
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback