I ALWAYS WANTED ONE OF THOSE

Hello,
 
Hittade en trevligt lampaffär när jag gick hem från festen igår. Dom hade några riktigt läckra lampor med afrikanska djur som höll upp själva lampan, det började riktigt klia i fingrarna på min lilla designer Goddess ;) Hon mår nämligen inte riktigt så bra i det rummet jag bor i nu.. ska komma ihåg att visa lite bilder från rummet också.
  Anyway fanns en annan lampa på detta ställe som inte riktigt mötte mina requirements, alltså ett självlysande älghuvud... vart annars än i (höll på säga Norrland) men i Norden? :P I affären bredvid fanns dock ursöta vovvar, kollade priset och dom låg på typ 1500 nok :P
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Hahaha, vilka roliga saker =P

Svar: Vovvarna var gulliga dock förstår jag inte hur någon skulle vilja ha det där älghuvudet i vardagsrummet :S
Johanna

2013-02-19 @ 16:39:08
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback