I NEED THEM

Hello,
 
Efter middagen idag så följde jag Challan på stan en sväng. Vi gick förbi DNA inne på Mercurgallerian och jag var bara tvungen att prova de underbara Jeffry Campbell skorna. Dom var gudomliga <3 Jag vill ha dom, jag behöver dom! Jag och Challan är verkligen inte bra för varandra när det gäller shopping. När hon hittar något snyggt så skriker jag köp och the other way around as well. Dock är det att snåla som gäller denna månad så var tyvärr tvungen att lämna tillbaka dom :,( Även Challan höll sig ifrån att shoppa, så lite cred måste vi få faktiskt!
  Challan visade mig även runt på Solsidan. Tycker nog det är trevligare inne i stan faktiskt, men hon lovade att visa de lite bättre galleriorna någon annan dag. Eftersom hon bor ute på solsidan gick vi hem till henne så jag fick se hur hon bor, en rätt mysig lägenhet faktiskt, fast kanske inte lika mysig då man är sex pers som delar den. Sen fick hon för sig att vi skulle steka lite bananer så vi tjockade lite på bananer (men då dom var gratis på affären så gjorde det inte så mycket. Haha den dagen man struntar i vikten och tänker på sina pengar istället :P) 
 
 
 
 
 
 
Recept: Bananer och lite andra söta saker :P
 

Kommentarer
Postat av: Emelie S-L

Riktigt läckra skor det där ;) Synd bara att Jeffrey Campbell skor ska vara så jäkla dyra... >_<

Svar: I agree för jag gillar verkligen hans skor <3 Men här kostade dom faktiskt bara 999:- så om dom finns kvar till jag får lön så är dom mina ;)
Johanna

2013-02-24 @ 23:41:31
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Emelie S-L

Sv: Haha, 'bara'? =P Jag tror faktiskt inte att jag äger ett enda par finskor som är dyrare än 600 kr, även fast jag är skotokig =P De dyraste skor jag äger gick väl på typ 900 kr och det är mina träningsskor =P

Svar: Sant jag tror de dyraste jag köpt ligger runt 500kr eller ngt. Har ju inte blivit så mycket köp av skor varken i höst eller julas, men det är för att tiden gått alldeles för snabbt!
Johanna

2013-02-25 @ 20:24:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback